Ihan hiukan on ollut vilu, mutta en ole huolissani, paitsi että vilkuilen jatkuvasti tielle päin näkyykö Datsunia. Jokainen auton ääni saa minut kurkistamaan vaihvihkaa, mutta ainakaan vielä se ei ole tuottanut tulosta. Olen kyllä vähän aikaisessa. En mä usko, ettei se tulis viimestään neljän aikaan ja nythän kello on vasta puoli. Ehkäpä se on edelleen niitä laskettelumonoja ostamassa. Jännä oikeastaan, mutta mä en varmaan enää ees varmaan suuttus sille, jos se ei tulis. Kaikki voimakkaat tunteet (viha ja rakkaus) on kadonneet sitä kohtaan. Se on oikeestaan normaalia ja ihan hyväkin asia. Kuitenkin mulla on halu nähdä se vielä tänään.

Koko päivän olen ollut hyvällä tuulella. Ainoastaan lentopallon pelaaminen ei ollut tänään niin mukavaa koska TK jätkät on niin armottoman lapsellisia. Monta kertaa tyhmempiä kuin meidän pojat ja se on paljon se. Meijänkin luokassa on nääs joitakin tosi tyhmiä tyyppejä. Ei pidä yleistää. Kuosmanen on useimmiten mukava, samoin Jokinen ja Jauhiainen. No nyt se tuli. Pitääpä näyttää reippaalta. Sellainen kyllä olenkin.

Ilta antoi minulle monenlaista ajteltavaa. Oli ihan kiva jutella, mutta oli myös kiva olla hiljaa, vaikka Risto näytti hiukan vaivautuneelta. Taisin antaa sellaisen kuvan että minulla oli tylsää. Ensin kyllä tuntuikin vähän kummalle. Oli vähän sellainen pakkopuhumisen maku. Siitä on niin kauan kun viimeksi näimme, että vähäkin tuntuma oli kadonnut. Se ei tullut vielä takaisin kunnolla, mutta nyt tiedän, ettei tämä ollut viimeinen käyntini hänen luona. Olen varma että tulen käymään siellä useammin kuin vielä arvaankaan. En lähiaikoina kuitenkaan, ei ole mitään tarvetta kiirehtiä. En tiedä onko tämä lapsellista vai mitä, mutta kun minusta tuntuu että hänet on varattu minulle. Tänään tunnen sen vahvemmin kuin koskaan. En edes silloin kun olin häneen eniten ihastunut tuntenut samalla tavalla. Ajatusmaailmani on vanhentunut kahdessa kuukaudessa todella paljon. Vasta nyt tajuan että hauskan pito ei ole tärkeintä, vaan se että viihtyy yhdessä. Huono kirjoittaa autossa. Tärisee puolelta toiselle.