Mielialat vaihtelevat kamalan nopeasti. Se on kummallista. Samana iltana väsymys, masennus ja mieletön ilo. Miten ihmeesä Sarin nauru saa minut nauramaan. Meillä on niin valtavan hauskaa yhdessä. Heti kun se tuli tänään luokasta, minun ilme henkisellä puolella muuttui kokonaan. Puhuminen, nauru ja halaus tuli kuin luonnostaan. Olen muuttunut niin paljon tämän kesän aikana. Minusta on todella mahtavaa että olen ilmeisesti muuttunut hyvään suuntaan. Vaikka masiksia tulee vieläkin aika usein, on nauru huomattavasti jokapäiväisempää kuin ennen .

Vieläkin pelkään monia asioita ja minun on vaikea kohdata pelkojani, mutta minulle on tullut tarve hyökätä vastaan. Usein tahtoisin juosta karkuun ja piiloutua, mutta aina ei voi. Joskus on pakko saada säikähtänyt ilme pois naamalta ja yrittää olla normaali, kun joku pelkäämäni ihminen tulee vastaan. Kuopiokin on niin pieni kaupunki, että tuttuja näkee joskus liiankin usein. Ja tututhan eivät aina ole ystäviä, valitettavasti.