En oikein tiedä mitä tekisin. Mä haluaisin käydä siellä HS Pitkäsellä kattomassa sitä kaveria. Muta kun en tiedä säikähtääkö se mua. Voihan olla että se ei koskaan enää taho nähä mua. Enkä mä sitä yhtään ihmettele kun sen tilanne on se mikä se on.

Sitä mä vaan toivon, ettei se olis leikkinyt mun kanssa. Se oli eka jätkä jolle mä halusin antaa hellyyttä ihan sen ittensä takia. Mä halusin silittää sitä ja suudella sitä siks että se oli niin nätti ja mukava. En siks että saisin uusia kokemuksia ja uusia tuntemuksia. Mä vaan tiesin että Kari on oikea immeinen ja semmonen jonka kanssa voi jutella asioita, joita ei muiden kanssa puhuta.

Mä luulin aikoinaan että mull aon kentällä ystäviä, mutta ei mulla oo siellä ketään muita kuin marja ja Ana. Mutta jos mulla olis mahdollisuus tutustua tuohon kaveriin, niin mä luulen että meillä voi olla paljon puhumista.

Marjut muutti eilen minun kämppään. Entinen kämppis muutti käytävän toiselle puolelle kun siellä on kuulemma paremmat maisemat. Enpä minä siinä muuta voinut tehä kuin huokaista helpotuksesta. Kyllä mä Marjutin kanssa paremmin tulen toimeen. Mehän ollaan vähän saman tyyppisiä ja tietysti tunnetaan jo ennestään, niin tiedetään, että tullaan varmaan tämä vuosi ihan hyvin toimeen.

Vaikka mä kuinka yrittäisin ajatella jotain muuta niin mä en vaan pysty. Juice sanoisi, että "olen sinussa kiinni ja sinuun kiinni jään"… Eipä tässä voi paljon muuta sanoa. Juice on viisas mies.