(myöhemmin illalla) Mä en tiedä mitä ajatella. Mua itkettää ihan kuin R:n Penttiä. Mä tajuan täysin miltä siitä tuntuu. Se joutuu kärsimään samanlaisesta hätävaranosasta kuin minäkin. Pentti vaan pelissä ja minä elämässä. Me molemmat joudutaan vain odottamaan ja meitä käytetään vain silloin kun ei ole mitään menetettävää.

Ehkä jotain kuitenkin on. Saa nähdä. Minä tiesin että jotain tapahtuu tänään, ja tiesin jopa henkilön. Se nauttii tästä illasta. Onhan hopea sen arvoista. Mikähän minussa on että se haluaa olla just mun kanssa tämän illan. En oikein ymmärrä. On hyvä että hän käy välillä muuallakin. Ehkä siksi että hän käskee odottamaan. Silti tahtoisin että hän olisi kokoajan tässä ja vilauttelisi komeita hampaitaan. Se ei varmaan vanhana löydä mistään yhtä komeita tekareita. Harmi.

On sillä ainakin mieletön meno päällä. Ja aivan kamalasti viinaa päässä. Ihana kattoa ihmisten jalkoja. Tutti Frutti soi ja   (tässävaiheessa siipon valmentaja varasti kirjan ja kirjoitti siihen humalaisella käsialalla sivukaupalla tekstiä josta ei saa mitään selvää.)