Tällä hetkellä minusta tuntuu että alan päästä asiasta yli. Se tuntuu hyvälle ja vapauttavalle, sillä tajuan ettei tuolla jutulla olisi ollut mitään elämisen mahdollisuutta. Se oli vain molempien hurjaa nauttimista sen hetkisestä vapaudesta. Mä oon ruvennu ajattelemaan asiaa realistisesti ja minusta tuntuu ettei Kari tule sinne Santtuun keskiviikkona. Oikeastaan mä oon melko varma siitä. Se oli samalla tavalla viehättynyt minuun kuin minä siihen, mutta luulen että hänelläkin on tullut järki päähän. On paha kun ei voi vieläkään sanoa, että pitikö hän minusta, vai leikkikö vain.

Mua kiinnostaa tällä hetkellä tietää tuleeko se sinne Santtuun. Se on nääs niin jännä homma, kun oikeastaan mulle on ihan sama, onko se siellä vai ei, mutta toisaalta ois ihan kiva jutella. Paljon on vielä näkemistä ja kokemista elämässä. Tämä oli vain yksi uusi tilanne.