Sormet ovat maalissa. Tuli sotkettua Riston kämpillä ihan perusteellisesti. Kolme tuntia tein hommia, enkä saanut aikaseks kuin pari ikkunan karmia ja pienen paikkausmaalauksen veskissä. Risto vaikutti ihan tyytyväiseltä, enkä mä usko, että se niin kauhean hyvä näyttelijä on.

Vasta nyt tajusin mitä se sano. "Pidetään yhteyttä" Viime perjantaina mä annoin sille kirjeen, etä mä saatan ihastua siihen, ja jos sillä on jotain sitä vastaan, niin on parempi ettei nähdä vähään aikaan. Se ei taidakaan olla niin kamalan huolissaan kun haluaa pitää yhteyttä. Musta se on mahtava juttu, vaikka mä en tiedäkään mitä tässä on tapahtumassa. Itsessäni tai siinä, eikä sillä oo niin paljo väliäkään. Ystävyytemme on menossa hyvää vauhtia eteenpäin. Minä pidän tuosta miehestä paljon ja toivon, että pystymme syventämään ystävyyttämme siten että ymmärrämme paremmin mitä toinen yrittää sanoa. Pieniä kommunikaatio vaikeuksia on vielä, eikä tietenkään ole mikään ihmekään, ollaanhan me tunnettu vasta puolitoista viikkoa.