Eilinen ilta oli hyvä kaikessa yksinkertaisuudessaan. Heti koulun jälkeen pelattiin jalista oli nääs tyttöjen joukkueen harjoitukset. Meitä oli kuusi tyttöä, joista kaikki muut paitsi minä olivat pelanneet ennenkin. Osa pelaa jalista joukkueessakin ja kyllähän minä saan hävetä siellä kun en osaa ollenkaan.

Harjoitusten jälkeen kävin Marjutin kanssa kaupassa ja saunassa ja juuri kun olin kerennyt rentoutua saunan jälkeen, näin jonkun pienen ja pyöreän saapuvan solumme oleskelutilaan. Sarihan se sieltä sapui, aina yhtä kauniina ja iloisena. Olihan se kyllä vähän masiksessa sen Ilmon takia. Sari oli kyllä ihan oikeessa siinä suhteessa, että koska Ilmolla on ollu niin paljo lyhyviä suhteita, niin kyllä sille varmaan ihan terveellistä on että joku ei olekaan heti myöntyväinen. Siitä hommasta saattaa vielä tullakin jotainm koska Sari on joka tapauksessa kiintynyt Ilmoon. Minä kyllä luulen että jos kohta ei tapahdu tilanteessa muutosta, niin Ilmo hankkii itelleen uuden tyttöystävän. Jos niin käy, niin sillon Ilmo ei pidä tarpeeksi Sarista ja sillon sari teki ihan oikein. Täytyy oikeestaan kunnioittaa saria, koska näyttää siltä, että se teki vaistomaisesti oikein, eikä luottanu sokeesti tunteisiinsa. Siinäkin Hörsy oli ihan oikeassa, että mun ei kannata sekaantua asiaan millään tavalla. Minähän ajattelin että olisin jossain sopivassa tilanteessa käny sanomassa Ilmolle, että jos se haluaa, niin kannattaa mennä juttelemaan Hörsyn kanssa, mutta on varmaan parempi etten sekaannu niiden väleihin. Antaa homman mennä omalla painollaan.

Tänään on ihan kiva mennä Hörsyn luo yöksi. Minnekään kapakkaan en kyllä tänään lähe. Ei vaan tee mieli, eikä sillon kannata lähtee, tulee pian ryyppääminen tavaksi. Toivottavasti sarin luona on mukavaa tänään. Sitä kun ei tiiä miten Hörsyn äiti suhtautuu minuun, kun mä oon siellä peräti kaks yötä tiellä.

Toivottavasti niiden äiti ei vaan tänä viikonloppuna hilaa sinne mitään epämääräisiä tyyppejä. Sillon mä varmaan tunnen todella häiritseväni.

Voi että tuo opettaja on hassun näkönen kun se taulua pyyhkiessään käyttäytyy niin heilurimaisesti. Tik tak, säännöllisesti kuin kello.