Taas terätekniikkaa. Vaikka Pekka ei olekaan luokassa, olen jo valmiiksi asennoitunut kirjoittelemaan. Pitäis tietysti innostua myös teristä, mutta kun se ei kiinnosta, niin ei vaan kiinnosta.

Rönkkö on lomalla etelässä ja sen poissaolo vaikuttaa aivan selvästi luokan ilmapiiriin. Jotenkin täällä on rennompi olo kun Rönkkö on paikalla. Sen reippaus vaikuttaa paljon kaikkiin oppilaisiin.

Mua raivostuttaa tuo Tumin kiusaaminen. Jätkät osoittaa todella hyvin lapsellisuutensa kiusatessaan sitä. Kyllä minäkin sen tiedän että se on aika onneton yksilö, mutta minä kuitenkin yritän olla raivostumatta sille, vaikka en aina kestäiskään. Sain jopa sanottua sille että ei mustakaan oo kiva että jätkät rääkkää sua, mutta koita kestää. En tiedä auttoiko se mitään, mutta ainakin se tietää että mä oon sen puolella vaikka en uskallakaan puolustaa.

Hakkaraisesta on tullut vähän kovempi. On se vieläkin välillä mukava, mutta jotenkin sen olemus ärsyttää kamalasti.

Tämä on aika vaarallinen vihko. Liian paljon omia ja muiden asioita. Jos joku joskus erehtyy ottamaan tämän ja lukemaan, niin minä en takaa mitä tapahtuu. Vaikka mä en hirveen väkivaltanen ookkaan niin silloin voisin olla. Kellään ei ole asiaa mun laukulle.